Tots som Pompeunomics

(VERSIÓN EN CASTELLANO ABAJO)

Des de Pompeunomics us agraïm àmpliament la vostra col·laboració durant aquesta primera setmana de vida. Gràcies a la vostra bona acceptació i al vostre suport farem de Pompeunomics un bloc estable de tots i per a tots.

Com ja sabeu el bloc bàsicament tractarà d’economia, empresa, política, màrqueting i actualitat. A partir de l’experiència adquirida durant aquesta primera setmana i a través de les vostres propostes, l’equip editor ha decidit crear dues noves categories troncals al bloc: “Lliçons d’economia bàsica” i “Entrevistes.

“Lliçons d’economia bàsica” serà una secció dinàmica en la que publicarem almenys un article setmanal. Aquesta secció va dirigida a tots aquells que els agradi i interessi el món de l’economia i empresa però que es perden amb els tecnicismes habituals. Pretendrem apropar al lector els conceptes bàsics per tal que cada vegada s’interessi més en aquest àmbit, no s’hi perdi, i pugui ser una mica més crític.

A “Entrevistes” hi escriurem  com a mínim una entrevista mensual. De moment no  direm a qui li farem les entrevistes, per saber-ho ens hauràs de seguir i llegir tu mateix!

La nostre intenció és fer de Pompeunomics un bloc molt dinàmic, així que publicarem almenys un article al dia. Per part vostra esperem que participeu i comenteu sense por, ànims i no dubteu en fer suggeriments per tal de que puguem millorar!

Salutacions de part de tot l’equip d’editors!

———————————————————————————

Desde Pompeunomics os agradecemos ampliamente vuestra colaboración durante esta primera semana de vida. Gracias a vuestra buena aceptación y a vuestro apoyo haremos de Pompeunomics un blog estable de todos y para todos.

Cómo ya sabéis el blog básicamente tratará de economía, empresa, política, marketing y actualidad. A partir de la experiencia adquirida durante esta primera semana y a través de vuestras propuestas, el equipo editor ha decidido crear dos nuevas categorías troncales al blog: “Lecciones de economía básica” y “Entrevistas”.

“Lecciones de economía básica” será una sección dinámica en la que publicaremos al menos un artículo semanal. Esta sección va dirigida a todos aquellos que os guste e interese el mundo de la economía y empresa pero que se pierden con los tecnicismos habituales. Pretenderemos acercar al lector los conceptos básicos para que cada vez se interese más en este ámbito, no se pierda, y pueda ser algo más crítico.

A “Entrevistas” escribiremos como mínimo una entrevista mensual. De momento no os vamos a decir con quién hablaremos, para saberlo nos tendrás que seguir y leer tú mismo!

Nuestra intención es hacer de Pompeunomics un blog muy dinámico, así que publicaremos al menos un artículo cada día. Por parte vuestra esperamos vuestra participación y vuestros comentarios, no tengáis miedo! Ánimos y no dudéis en hacer sugerencias para que  entre todos podamos mejorar!

Saludos de parte de todo el equipo de editores!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *